Bihåleinflammation... igen

Yeppdepp, fått bihåleinflammation igen, andra gången detta år -.-'
Fick iaf penicillin som jag ska äta i 10 dagar. Så nu blir det ingen fotboll på mer än 10 dagar.. Detta suger -.-'
Och får jag detta igen snart så ska dom röntga mitt huvud --, hm, låter läskigt men kul på något sätt. Mitt huvud kan inte finnas så mycket att se där? haha
men iaf det suger att ha bihåleinflammation, dels för det är ett jobbigt ord och sen allt man får av det. Ont i huvudet KONSTANT, värre när man böjer sig ner (!), täppt i näsan, och känns som hela huvudet är täppt, ont i kinden (typ där), hosta & feber kan jag oxå få lite då och då kanske, inget jag märkt av än iaf. Usch jag hatar detta, vet inte om det är värst nu eller första gången jag hade.. men denna känns ändå värre på något sätt. Jag hoppas iaf det försvinner för gott nu!

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0