Detta fält måste fyllas i... jaja

Jaha, då vare dax för fotbollscup i Stadium Arena, har ni typ vägarna förbi tkr jag ni ska kolla ;)
yeahyeah!

Har inte mkt mer att säga, åkte lite sådär spontant till lund i torsdags 8) höhö FETT KUL hade jag iaf! :D
typ som att ja asgarva sönder hela framträdandet typ & inte blev det bättre när dom ropa upp en som hette
martin martinsson HAHAHAHAHA där dog både jag och janni x)











I don't care who you are
Where you're from
What you did
As long as you love me

Kommentarer
Postat av: FEFFEH (:

aso, sista bilden.

HAN VILL HA DIG! :D kolla bara blicken 8)

2009-11-21 @ 10:18:39
URL: http://feliciiahhh.blogspot.com
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0