Vem vinner körslaget 2009?

Ja svenska folket! Det är upp till oss, själv tycker jag att ni ska slänga iväg en röst på TEAM OLA!
dom är så mycket värda att vinna, ojojoj vilka grabbar. Dom är hur goa som helst och ah hittar inte ord!
vilket slit dom gjort & vilken utveckling, tycker själv att det är denna kör som utvecklas mest under dessa veckor OCH att tillägga, det är denna kör som helt och hållet kör KÖRSÅNG genom alla låtar, inget solo.. vilket nu en kör handlar om, att alla ska sjunga tillsammans inte ensamma!

TEAM OLA VS TEAM STEFAN
LUND VS ÄLVDALEN
SÖDER VS NORR
"FLICKIDOL" VS DANSBAND !
LILA VS ROSA

Just för dom är så jävla värda detta tycker jag att DU ska imorgon (lördag) kl20:00 skicka iväg ett sms med texten
OLA till 72400, just för min skull ! fler röster skadar ju inte på dom :D
KOM IGEN NU  SVENSKA FOLKET ! TEAM OLA FOR THE WIN  :D:D:D:D

Ola leder en manskör från Lund Foto: TV4

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0