alltid fel vid rätt tidpunkt...

Har haft en riktigt najs helg i sthlm! hvd1, bästa vän, ola, of, ks, luring till 1000% & mktmkt mer...
Dessutom efter denna helg är jag less på allt.. mindre kul ! Pallar verkligen inget länge.. vi gå i ide! fett skönt skulle det vara. åh seriöst jag var hög elr ngt igår efter ks hahaha palla mig ! jag säger FÖRLÅT till alla men ah kan inte förlåta mig själv menmen.. SERIÖST ! ni får fan säga till mig på skarpen elr ngt för ja ångrar mig fett mkt sen :| typ säga JOHANNAH LÄGG NER NU FÖR FAN ! & typ massa shit säg inte yoyyo då för ja tar dt inte seriöst , serre! så nu vet ni det... lalalalaaa

men jag gilalr er en ändå ska ni veta ! :D
och nu kör vi på en ny lööördag, med massa rööööööööööster!!! HEJA TEAM OLA!
åhh körmedlemmarna är så jäkla naajs!
& deras maskot, hästen har flyttat in till mig en vecka för lite pimpning haha bra val av männska som ska görat mohahahaha 8-) DEN KOMMER BLI SNYGGAST ! men nu ska jag sova för jag snart faller ner på tagentbordet och skriver något ni inte kommer fatta och publicera det så ni bah whaaaaaaaat ?!?! she is sooooo crazy! 8-)

TJAAAAAAARRRÅÅÅÅÅÅH YOOOOO!


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0