Farmville

Undrar verkligen hur beroende man kan bli av ett tråkigt spel? Jag är helt besatt! Kan liksom säga, nä måste hem och skörda nu & alla fattar vad man menar. Det är sjukt. Ett spel där man odlar grönsaker/blommor, har djur och en bondgård kan bli så populärt. Aso det finns till och med några ungar som frågar om dom kan få sluta tidigare för dom ska hem och skörda(!?) Fattar inte hur man kan bli beroende av detta spel. Det är ju ens inte roligt.. Men ändå blir man besatt.. Skaparna av detta spel har ju iaf lyckats...
Allt det går ut på liksom, tycker inte det finns någon mening med det hela.. Men bra tidfördrivs om man har ngt att göra på farmen då. Annars är det bara tråkigt. Tycker dom borde fixa så det är lite mer verkligt än nu. Skulle bli great aso, jag skulle gärna se att man kunde ha hundar,katter och sånt ;)
Nä nu ska jag kolla till min farm 8)

Kommentarer
Postat av: FEFFEH (:

aso, hatar farmville :( tyyyyp :D

jag har en katt Oo!!!

2009-11-01 @ 11:32:56
URL: http://feliciiahhh.blogspot.com/
Postat av: Elli

Farmville it is!!! Man blir grymt beroende! =)

2009-11-06 @ 22:12:56
URL: http://sphynxen.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0