Körslaget premiär 3 okt!

Premiären av körslaget går av stapeln den 3 oktober.
Detta år är Caroline af ugglas, Rigo, Andreas Lundstedt, Amy Diamond, Roger Pontare, Stefan Nykvist & Ola Svensson.
Tycker startfältet känns lite tunt på något sätt.. inte dom kändaste! Men iallafall Ola, våran Ola, är med!
Så nu BEEER jag er att lägga en röst på Ola, för min skull! :D
Men om ni inte hejar på honom så tycker jag synd om er ;) hehe
Vem hejar du på? Ja hejar självklart på Ola :)

RING: 099-402 05
"För du vill vinna och jag vill vinna"

Ola leder en manskör från Lund Foto: TV4

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0