Fotbollssäsongen är över :(

Jahap, då var fotbollssäsongen 2009 över :( tråkigt äre, nu äre 7månader kvar till serien börjar igen... åååh !
innan det väntar ifs inomhussäsong, med några cuper iaf & den UNDERBARA försäsongsträningen! -.-' ÅH
Vi slutade iaf på en 5:e plats med A-laget i div.2 & en 3:e plats med B-laget i div.4 ! tycker det är riktigt bra, b-laget går upp i 3:an oxå vilket är grymt bra!
Okej jag har uppdrag med östgötalaget nu, men jag vill ändå ha seriespel, men det är väl det som är meningen det ska ta slut så man får längta efter det börjar igen. Har ju iaf träningar och sånt, men det är inte alls lika kul när man vet att det inte kommer ngr matcher till helgen.. menmen
jag har iaf match på söndag med östgöta ! :D

Jag vet, jag hatar oxå inlägg utan bilder...

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0