Hiss&diss

Tänkte köra en denna vecka !

Veckans hiss:
det är verkligen holländarna som idag var på vår skola. några i våran klass stanna kvar och gjorde klart lite arbete och då kommer ett gäng killar. HAhaha först gick dom förbi och sa HOLA! sen gick dom ut och rökte och då stog dom och kolla genom fönstret in på oss, dom allvarligt STIRRA som galningar. Sen kommer dom in och står i dörröppningen och glor i typ 15min och ja, jag tog kort med dom.. men eftersom ja inte har ngn kamerasladd här få ni tyvärr inte se den bilden ;) Men sen så sa vi att dom skulle komma in och sätta sig. då gjorde dom det och stirra på oss och sen börja dom ta kort haha. Och vi bah förstår ni engelska dom bah aah.. så vi frågade va dom gjorde här men det fatta dom inte xP 

en annan hiss denna vecka är TOTTE, våran idrottlärare haha han är grym !

Veckans diss;
går till östgötatrafiken, elr nej buss 119 ! hm ja skulle gå av vid gamla lassaretet tryckte på stopp-knappen ställde mig upp OCH DEN JÄVELN STANNA INTE !!!!! :@ sen så går dom bussarna lite för ofta.. not ! vi missa bussen med 3 min och fick vänta i 20 min :( ILLAA, och sen är dom allmänt otrevliga oxå ! nänä skääärpning buss 119!

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0