HVD1

Jag tycker min nya klass är grym och ja trivs som fisken i vattnet typ ;) haha :D
Fett bra schema är det oxå och allt, tror verkligen detta är min grej, för dom som inte
fattar vad HVD1 så står det för hantverk, dekor-inredning och sen klass 1 ;) hehe
GRYMT äre!


försöker verkligen med detta bloggande, men känns mig helt borta vet inte vad ja ska skriva. Så klaga inte när det kommer något jag har skrapat ihop liksom ;)
just nu är jag hemma i mjölet, har blivit sjuk och tänkte att ja åker hem och vilar upp mig ist för att ligga i nkpg och vara ensam liksom ;) fett jobbigt att vara sjuk, förskyld,ont i halsen och huvudet :(
har ni ngr tips ?


Kommentarer
Postat av: therese

visst är dom najs aso :D:D

gör du så haha

2009-09-04 @ 10:05:49
URL: http://ttessaan.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0