Och vinnaren är...

Johannah Sjöholm, som är världens sämsta på att plugga.
-TACKTACK, känner min verkligen värd detta pris.. kunde inte se mig någon annan få det!
ja så känns det just nu, jag är verkligen sämst. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att få mig själv att plugga? :S . har engelskaglosor och ngn svenska som jag har glömt vad det var, ändå sa min sv-lärare att hon kunde skriva upp åt mig men jag bah nä ja kommer ihåg. HUR DUM FÅR MAN VARA !? nästa gång ska ja be na skriva upp det 46 ggr i min bok tack :)
det skulle ju inte skada om ni hade ngt tips på hur man kan bli en bättre pluggare ?
haha låter dumt, men vill fan inte ha IG !

Jag spela match igår, hm vi förlorade med 3-2, vi låg under med 3-0 efter 25 min :o INTE BRA, aso vi var verkligen inte bra då, menmen... andra halvlek var bättre. Men det räcker inte vi måste liksom vara med från början inte i andra halvlek det håller inte. För mig blev det iallafall ett mål, snyggt vare enligt mig själv (h) hihi 
nu ska ja snart sätta på 5:an för att se one tree hill ! :D
imorrn börjar säsong 7 i usa, men det är ju som det är :( I L L A!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan bara du vill

2009-09-14 @ 11:10:04
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0