städa är inget måste!

Hm jag måste visst städa -.-' enligt linnea och emelie äre för stöökigt i mitt rum och ja MÅSTE städa.. måste och måste.. sånt som märks om ja måste. så stökigt äre väl iaf inte? :o
tkr det inte alls det är stökigt ju, men en sak är säker jag MÅSTE diska :(



En annan sak som har hänt är ju det att jag blivit beroende av Playme, som ola sjunger :o:o
ingen av oss här i sverige visste inget om den, förns nu liksom och inte har han sagt ngt heller :O Ola är dum, men vi upptäcker saker själva haha.. nä tänkte vara duktig och städa innan linnea kommer och kollar mitt rum ;)

bjuder på en till bild, bara för alla älskar att kollapå bilder :)

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0