nerstängd....

nu är såhär va , att bloggen kanske kommer ligga nere i några dagar. Måste verkligen fixa till designen och allt!


yesyes,
min fot är bläää. Jag som var så säker på att allt var okej & inte ville gå på bajs kryckorna, men bra var det nog.. upptäckte idag hur ont jag har egentligen och hur svullen foten va ;o blir nog inte att springa imorrn, kör balans och shit, kuljul! Foten ska bli bra fort! så äre bara!!!!!!!!!!

yesbox, vart på fotbolls cup hela helgen, dock inte spelat haha. Men Södra vann :D & alla fråga vad jag hade gjort, fett jobbigt.. mest sagta ordet denna helg är: Jag har bara stukat den. 

Bild från i fredags, FORMEX-MÄSSAN --' Feffeh&handikappet haha :D


Kommentarer
Postat av: feffeh

HAHAHA handikappet :')



lite bra är vi allt :D

2010-01-25 @ 12:48:38
URL: http://feliciiahhh.blogspot.com
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0